Zamówienia

Jaki jest status mojego zamówienia?

Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na podany przez Ciebie adres e-mailowy.

Kiedy zamówienie zostanie zrealizowane?

Zamówienia realizowane są codziennie (w dni robocze). Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie do Ciebie zamówienia przez firmę kurierską lub Pocztę Polską (dodatkowo 1-3 dni).

Realizujemy również wysyłki do krajów Unii Europejskiej po przedpłacie na konto bankowe – czas oczekiwania wynosi do 7 dni roboczych.

Dlaczego nie otrzymałam powiadomienia o złożeniu zamówienia?

Prosimy o sprawdzenie skrzynki SPAM. Jeżeli mimo sprawdzenia nie otrzymałaś żadnego powiadomienia, to najpewniej zamówienie nie zostało złożone lub został podany błędny e-mail podczas realizacji.

W celu ustalenia przyczyn prosimy o kontakt telefoniczny.

Czy mogę dokonywać zmian w swoim zamówieniu?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa.

W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie.

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienie może zostać anulowane w dwóch przypadkach – na prośbę wysłaną z adresu e-mailowego, z którego dokonano zamówienia lub w przypadku nieopłacenia zamówienia.

Zwykle czekamy kilka dni roboczych na dokonanie płatności, a w razie jej braku kontaktujemy się z zamawiającym.

W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?

Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie, jednakże w większości przypadków jest taka możliwość. W celu bezzwłocznej anulacji zamówienia prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny.

Dostawa i płatność

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

1. Firma kurierska DPD – Najszybszy i najbezpieczniejszy wybór, dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską DPD. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze do Ciebie na czas.

2. Poczta Polska – to najtańsza opcja przesyłki. Twoje zamówienie dostarczane jest za pośrednictwem Poczty Polskiej jako przesyłka priorytetowa lub ekonomiczna.

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy, wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia:

  • Poczta Polska przedpłata – koszt: 12,00 zł (czas oczekiwania: 1-3 dni)
  • Poczta Polska przy odbiorze – koszt: 17,00 zł (czas oczekiwania: 1-3 dni)
  • Kurier DPD przedpłata – koszt: 15,00 zł (czas oczekiwania: 1-2 dni)
  • Kurier DPD przy odbiorze – koszt: 18,00 zł (czas oczekiwania: 1-2 dni)

Jak mogę dokonać płatności?

1. Za pobraniem

Płacąc gotówką kurierowi, przy odbiorze przesyłki

2. Przedpłata za pośrednictwem płatności on-line Przelewy24.pl

Za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24 można zapłacić przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą.

3. Przelew tradycyjny

W razie problemów z płatnościami elektronicznymi Przelewy24 można wykonać tradycyjny przelew na nasze konto, w tytule płatności wpisując numer zamówienia. Przysłanie potwierdzenia płatności przyspieszy realizację zamówienia.

Dane do przelewu:
Dorota Kempska, ul. Andromedy 8/15, 59-220 Legnica
Nr rachunku: 81 1020 3017 0000 2102 0158 7930

Na co zwrócić uwagę podczas odbierania przesyłki?

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie bezzwłoczne skontaktowanie się z nami telefonicznie.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Zwroty i reklamacje

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.

Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Co zrobić, aby zwrócić ubranie?

Aby skorzystać z prawa do zwrotu, proszę odesłać w ciągu 14 dni przesyłkę z rzeczami na adres: Dorota Kempska, ul. Warsa 40, 59-220 Legnica.

Do paczki prosimy dołączyć paragon fiskalny oraz poprawnie i czytelnie wypełniony formularz zwrotu.

Kto ponosi koszty za zwrot zakupionego towaru?

Koszty zwrotu zakupionego towaru ponosi kupujący.

Kiedy zostaną zwrócone pieniądze?

Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej na numer konta bankowego, który został wskazany w formularzu zwrotu.

Co zrobić, gdy zakupiony towar ma wady?

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie? Kontakt
  • Nie masz produktów w koszyku.